Inventum IKG7022WGRVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKG7022WGRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Laurens 27-12-2017

Goede gaskookplaat met een prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum IKG7022WGRVS

Voldoende ruimte om met meerdere pannen te koken. Het vijfde kookpit is fantastisch. Onderhoud is simpel: na ieder gebruik met een schoon doekje schoonmaken (met een klein beetje schoonmaakmiddel) en fysiek contact met wat dan ook met het RVS zoveel mogelijk vermijden. Wij vinden het ook fijn dat we 5 jaar garantie hebben op deze gaskookplaat. Daarnaast vinden we de prijs/kwaliteit verhouding fantastisch: een degelijk top product.

Pluspunten

• voldoende ruimte
  • makkelijk onderhoud

Nieuwe Inventum gebruikster 05-08-2016

Had deze keuze eerder moeten maken!

Geschreven voor: Inventum IKG7022WGRVS

Een geweldig mooie en gebruiksvriendelijke kookplaat. Zeer stoere uitstraling en met 5 jaar garantie. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.
Ook aan de veiligheid gedacht. Kunt zelfs de vlam zelf uit blazen en gas sluit zich vanzelf af.
De gietijzeren pannendragers zijn ook gaaf.